.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراضی مردم بابل در مقابل دفتر محسن نریمان
نمازگزاران با حرکت به سوی دفتر نریمان نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر وی شکل داده وخواستار موضع صریح در مقابل آشوب طلبی ها و ساختار شکنی های سران فتنه شدند.
تجمع اعتراضی مردم بابل در مقابل دفتر محسن نریمان

مردم شهر بابل تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر نریمان، نماینده ی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی شکل دادند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، مردم انقلابی شهر بابل پس از اقامه نماز جمعه ی امروز راهپیمایی اعتراض آمیزی را با شعر های علیه سران فتنه –موسوی، کروبی، خاتمی- سر دادند و خواستار محاکمه ی هر چه زودتر آنان توسط قوه ی قضایه شدند.

نمازگزاران با حرکت به سوی دفتر نریمان، تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر وی شکل داده وخواستار موضع صریح در مقابل آشوب طلبی ها و ساختار شکنی های سران فتنه شدند.

مردم نمازگزار با شعار هایی چون "نریمان نریمان این آخرین هشدار است"، "بابل دار المومنین، جای منافقین نیست"، " نریمان نریمان ننگ به نیرنگ تو" حمایت و موضع نگرفتن نریمان را در مقابل سران فتنه محکوم کردند.

گفتنی است که نریمان، از جمله نمایندگانی است که در اعتراض اخیر نمایندگان به سران فتنه _ خاتمی، موسوی، کروبی- سکوت اختیار کرده و بر روی صندلی خود نشسته بود.

وی نیز قبل از این هم در حالی که فتنه گری افرادی چون موسوی و کروبی محرز شده بود با آنها ارتباط و دیدار داشته است و در ایام نوروز امسال به دیدار موسوی نیز رفته بود.

محسن نریمان، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اعتراض امام جمعه این شهر به دیدار برخی نمایندگان اصلاح‌طلب با سران فتنه، میرحسین موسوی را "فرزند حضرت زهرا(س)" نامید و گفت که حجت‌الاسلام روحانی "خارج از اختیارات خود و خارج از روابط و مقررات رفتار می‌کند."

وی در همین زمینه با بیان اینکه برای دیدار با اشخاص نیاز به کسب اجازه از ائمه جمعه ندارد و به هیچ‌وجه در حوزه اختیارات ائمه جمعه نیست، گفت: بعضی از ائمه جمعه محترم رفتار و صحبت‌هایی می‌کنند که خارج از حوزه اختیارات آنها است و بهتر است به خود بیایند چراکه این رفتار بیانگر شکست‌های سیاسی آنهاست!

این نماینده اصلاح طلب در عین حال تهدید کرد که این مواضع ائمه جمعه "مطمئنا از طرف مقاماتی که مسائل مربوط به ائمه جمعه را ارزیابی می‌کنند بی‌پاسخ نمی‌ماند."

مردم نمازگزار شهر بابل در پایان نیز با قرائت قطعنامه ای بیان داشتند که اگر با این نماینده برخورد نشود از طریق قوه قضاییه پی گیر خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1389
اينها عقده گشايي مي كنند خيلي به حساب مردم نگذاريد . ضمنا اينها مجوز داشتند ياخير؟
نا شناس 1 اسفند 1389
بابلی ها که در فتنه سبز گل کاشتن.
مسعود 2 اسفند 1389
این اقای نماینده باعث ننگ این شهرستان است.
برای خودم متاسفم که 3ساله پیش به این فرد رای دادم
نا شناس 2 اسفند 1389
این چه وضعیتیه مگه برای هر تحصنی نباید مجوز داشت - پس اینها چجوری بدون مجوز تظاهرات میکنند . با این کارها میخواهیم جلوی فتنه رابگیریم .این که خودش فتنه است .بهتره مسئولین امنیتی کمی فکورانه به این جریانات نگاه کنن به با بعضی جریانات مشکوک اقدام به تحریک مردم ننمایند و بلوا درست نکنند . اگر قاونمندی را درباره طرفداران خودی رعایت ننماییم چه انتظار از سایرین میتوان داشت .
بابلی ریکا 2 اسفند 1389
نریمان بی غیرت! خجالت خجالت
بابل دار المومنین، جای منافقین نیست
نا شناس 3 اسفند 1389
میشه بگید در بین معترضین چندتا ادم روشن فکر و تحصیل کرده بودند؟؟؟
نا شناس 3 اسفند 1389
درود بر نماينده شجاع بابل و افتخار استان مازندران. با ديدن اين گونه نماينده انسان به ياد شهيد مدرس مي افتد كه در بيان حق از هيچ قدرتي هراس نداشت. جركت اين افراد افراطي جناب نريمان را در راه خود مصمم تر مي كند. مردم بابل هرگز اين افراد افراطي را كه بر خلاف قانون و مقررات و بدون گرفتن مجوز سد طريق مي كنند هرگز نمي بخشند. چرا در اين مملكت قانون فقط براي افراد خاصي بايد باشد اگر طرفداران نريمان چنين تجمعي را برگزار كنند آيا نهادهاي امنيتي به اتهام تجمع غير قانوني با آنها برخورد نمي كنند. آقا امام زمان بيا كه دل ها از يك جانبه گرايي كدر شده است و صبرها لبريز.
عزیزی 30 شهريور 1390
بابل نریمان وکریمی
فضلی 30 شهريور 1390
باردیگر به کوری چشم دشمنان به کریمی ونریمان رای میدیم
جمال 16 مهر 1390
باز بابل باترانه های فراوان باز بابل باکریمی ونریمان
هرگز 21 دي 1390
هرگزبه دشمنان نریمان رای نخواهم داد بازخداروشکرنریمان رفت خدابه داد کریمی برسه البته کریمی به اونها باج نخواهد داد ما حامی او هستیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.704 seconds.